Musimy ścigać nieuczciwych pracowników
Opublikowano 15 czerwca 2018, autor: Norbert Królik
Mówi Krzysztof Raczkowski, prezes i właściciel żarskiej drukarni Chroma. – Nasze straty, przez nieuczciwe działania byłego pracownika, na dziś wynoszą 3 mln 800 tys. zł – przyznaje. Sprawa trafiła do prokuratury.

– Z dnia na dzień straciliśmy, wraz z odejściem pracownika, prawie wszystkich niemieckich klientów – mówi Tomasz Ostrowski, menadżer bezpieczeństwa w Chromie.
– Nasze straty, przez nieuczciwe działania byłego pracownika, na dziś wynoszą 3 mln 800 tys. zł – mówi Krzysztof Raczkowski, prezes i właściciel Chromy. I podkreśla, że to nie wymiar finansowy tej sprawy jest najważniejszy. – Dotkliwa jest utrata zaufania do pracowników – przyznaje K. Raczkowski.
Żeby przeczytać więcej, kup gazetę „Regionalną” lub zdobądź dostęp do wszystkich treści płatnych na 7 dni.
Liczba słów ukrytego tekstu: 574
Aby odblokować treść wpisz otrzymany kod:
UWAGA! Otrzymany kod jest ważny przez 7 dni i odblokowuje wszystkie płatne treści.
Liczba słów ukrytego tekstu: 574
Aby odblokować treść wpisz otrzymany kod:
UWAGA! Otrzymany kod jest ważny przez 7 dni i odblokowuje wszystkie płatne treści.
Wykupując dostęp do treści płatnych zgadasz się na przetwarzanie danych w celu wygenerowania kodu. Administratorem danych jest właściciel portalu regionalna.pl - „REGIONALNA SPÓŁKA CYWILNA” Spółka Cywilna Monika Rabe-Prokopczyk, Anna Rabe z siedzibą przy ul. Broni Pancernej 6, 68-200 Żary.
Operatorem płatności SMS jest CTM Mobiltek, właściciel serwisu Smartpay.pl. Usługa dostępna w sieciach T-mobile, Orange, Plus GSM, Play, Heyah, Sami Swoi. Regulamin usług SMS dostępny na stronie smartpay.pl. Reklamacje można składać pod https://smartpay.pl/complaint.
Operatorem płatności SMS jest CTM Mobiltek, właściciel serwisu Smartpay.pl. Usługa dostępna w sieciach T-mobile, Orange, Plus GSM, Play, Heyah, Sami Swoi. Regulamin usług SMS dostępny na stronie smartpay.pl. Reklamacje można składać pod https://smartpay.pl/complaint.